فواید شگفت انگیز نوشیدن آب در ظرف مسی

به گزارش مجله مدیاپلیر، وقتی آب در طول شب، یا به مدت 8 ساعت، در ظرف مسی نگهداری می گردد، اندازه بسیار کمی از یون های مس در آب حل می گردد. که این موضوع باعث از بین رفتن انواع زیادی از میکروب ها، کپک ها و قارچ ها میگردد .

فواید شگفت انگیز نوشیدن آب در ظرف مسی

به گزارش خبرآنلاین، مس خواص ضد میکروبی زیادی دارد و می تواند باکتری های مضر برای سلامت انسان را از بین ببرد. به همین علت در بسیاری از نقاط جهان تجهیزات اتاق بیماران و محل جراحی را از آلیاژ مس می سازند. بنابراین بد نیست ما هم از ظرف مسی برای خوردن آب استفاده کنیم، چرا که وقتی آب در طول شب، یا به مدت 8 ساعت، در ظرف مسی نگهداری می گردد، اندازه بسیار کمی از یون های مس در آب حل می گردد.

این فرایند اثر اولیگودینامیک نام دارد که می تواند انواع زیادی از میکروب ها، کپک ها و قارچ ها را از بین ببرد. دقت به این نکته مهم است، ظرفی خریداری کنید که از مس خالص ساخته شده باشد. بعد هم آن را کامل بشویید و پر از آب کنید و روی ظرف را بپوشانید. بگذارید آب حداقل 6 ساعت و حداکثر 8 ساعت بماند و سپس آن را بنوشیدتا نتایج زیر را به دست آورید:

1) از بیماری هایی که ناقل آن آب است، پیشگیری می نماید.

2) به عملکرد بهتر دستگاه گوارش یاری می نماید.

3) به کاهش وزن یاری می نماید.

4) برای سلامت قلب مفید است.

5) سطح هموگلوبین را حفظ می نماید.

6) عملکرد غدد تیروئید را تنظیم می نماید و... اما نکات زیر را هم مورد توجه قرار دهید:

نوشیدن آبی که در ظرف مسی نگهداری شده است، یک بار صبح زود و یک بار در شب برای تامین اندازه مس مورد احتیاج بدن کافی است. هرچند وقت یک بار، به طور مثال بعد از 3 ماه، به مدت یک ماه، نوشیدن آب از ظرف مسی را متوقف کنید. این کار به بدن فرصت می دهد مس اضافی انباشته شده در بدن را از بین ببرد. بدن برای از بین بردن هرگونه ماده اضافی سازوکار خود را دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1808

به "فواید شگفت انگیز نوشیدن آب در ظرف مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید شگفت انگیز نوشیدن آب در ظرف مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید